Noul portal unic Carrefour.ro, proiect dezvoltat cu sprijinul Tremend

15.06.18




Noul portal unic Carrefour.ro, proiect dezvoltat cu sprijinul Tremend

De la identificarea nevoilor și evaluarea riscurilor, până la integrarea totală a sistemelor, prin Agile Enterprise Transformation, Tremend folosește tehnologia pentru a crea avantaje competitive pentru clienții săi.

Carrefour a lansat în luna mai, cu sprijinul Tremend, portalul unic www.carrefour.ro, un concept nou, în continuă dezvoltare care regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul instituțional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marcă proprie TEX, tex.carrefour.ro, și site-ul de employer branding lumea-carrefour.ro. În același timp, noua platformă propune clienților săi primul sistem de tip Marketplace dezvoltat de un retailer FMCG în România, prin secțiunea „Carrefour & Partenerii”. Pentru dezvoltarea acestuia, Tremend a apelat la tehnologii avansate pentru rezolvarea unor probleme complexe de integrare atât a sistemelor Carrefour online, cât și a infrastructurii offline creată pentru preluarea comenzilor și pregătirea lor în hipermarketuri. Astfel, sistemul Click & Collect, cu cele două dimensiuni ale sale- comanda online și ridicarea fizică din hipermarketuri a produselor- a reprezentat o provocare tehnică, rezolvată cu succes de Tremend.

“Lansarea portalului unic Carrefour.ro consolidează modelul de business pe care îl abordează Carrefour în prezent, acela al omnicanalității. Integrarea tuturor website-urilor sale este pasul firesc prin care Carrefour răspunde nevoilor și dorințelor publicurilor noastre țintă, fie că sunt clienți, furnizori, parteneri, actuali și viitori angajați, instituții sau asociații cu care colaborăm. Noul portal carrefour.ro devine unica interfață online în care clienții vor putea regăsi, sub același acoperiș, întregul univers digital al Carrefour România. Aceasta a fost cea mai mare provocare, dar am reușit prin colaborarea strânsă cu partenerii noștri și prin implicarea lor totală în realizarea acestui proiect. Am găsit în Tremend un partener orientat spre inovație și creștere pe termen lung”, spune Andrei Luchian, E-Commerce Solution Architect Carrefour România.

Dezvoltarea segmentului Carrefour & Partenerii al platformei digitale a reprezentat o provocare din punct de vedere al scalabilitățtii și accesibilității totale. Astfel, platforma reunește zeci de parteneri Carrefour, peste 150.000 produse, susținând totodată un număr de utilizatori în continuă creștere. De asemenea, produsele comandate online din această secțiune pot fi livrate oriunde în țară sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel național, primul serviciu de acest tip pus la dispoziție de un retailer FMCG.

“Un proiect precum cel dezvoltat pentru Carrefour este o demonstrație a modului în care exploatarea tehnologiilor în soluțiile oferite de noi reprezintă un instrument puternic pe care îl punem la dispoziția clienților, prin care aceștia pot să își consolideze poziția pe piață, să creeze diferențiatori puternici. Ne bucurăm că am putut contribui la un proiect de o asemenea anvergură”, a declarat Marius Hanganu, Managing Partner Tremend.

Experiența companiei de IT&C (peste 400 de proiecte pentru clienți majori de pe trei continente) a fost decisivă în dezvoltarea platformei digitale integrate pentru Carrefour. Expertiza Tremend și ADN-ul ingineresc al companiei fondate de Ioan Cocan și Marius Hanganu au avut un aport esențial în implementarea digitală a viziunii de piață a retailer-ului.

Plecând de la identificarea nevoilor, riscurilor și până la integrarea sistemelor digitale create de alți colaboratori Carrefour, Tremend a reușit, prin Agile Enterprise Transformation, realizarea unui sistem digital performant, menit să dea clientului un avantaj competitiv pe piață.

***

Despre Tremend

Cu o experiență de 12 ani în dezvoltarea de soluții software, Tremend a realizat peste 300 de proiecte pentru clienți din 15 țări în 3 continente. Soluțiile dezvoltate au peste 60 de milioane de utilizatori și deservesc companii de top din banking, finance, telecom, automotive, servicii profesionale și servicii medicale. Tremend folosește cele mai inovatoare tehnologii ale momentului, de la AI, IoT la Machine Learning sau Microservicii, cea mai importantă realizare din 2017 reprezentând-o extinderea peste ocean, prin preluarea companiei americane 648 Group.

Compania de consultanță și dezvoltare de software Tremend a avut cea mai rapidă creștere în 2016, intrând în topul Deloitte Technology Fast 50, pe cea mai înaltă poziție ocupată vreodată de o companie românească. Detalii pe http://www.tremend.com/

Despre Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară (32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 236 supermarketuri (214 magazine ‘Market’ și 22 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’), cât și prin portalul unic www.carrefour.ro Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț, Galați și Târgu Jiu pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.