Portofoliu




Gemini Solutions – Gemini Solutions Foundry

Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor din mediul IT din România, Gemini Foundry Inc, un accelerator destinat exclusiv startup-urilor IT din România, organizează o serie de conferințe ai căror invitați speciali sunt antreprenori și investitori străini, ce activează în companii puternice și competitive la nivel internațional.

Mai mult, Gemini Foundry oferă gratuit echipelor acceptate în programul de accelerare spațiu de birouri la cheie, ajutor în managementul afacerii, mentorship tehnic, consultanță financiară și legală, dar și conexiuni cu fonduri de investitii din Silicon Valley. Aceste conexiuni se fac în mod personalizat pentru echipele ce vor prezenta atât ideea lor, cât și progresul efectuat în cadrul programului de accelerare.

Antreprenorii înscriși la eveniment au avut la ediția din 2014 posibilitatea de a-și prezenta ideile de business într-o sesiune interactivă de pitching. Astfel, în a doua parte a conferinței, au fost expuse 3 dintre cele mai interesante proiecte ale participanților înscriși.

foundry4 foundry3 foundry2 foundry1

Pentru mai multe informații despre proiectul Gemini Foundry, puteți accesa: www.gemsfoundry.com

eSolutions Grup – RUPIO  

În ziua de azi retailerii se confruntă cu o mulțime de provocări: schimbările rapide ale pieței, competiția crescândă, modificarea permanentă a canalelor de vânzări, așteptările tot mai mari ale clienților legate de calitate și servicii. În aceste condiții, stabilirea prețurilor a devenit o operațiune foarte complexă.

Răspunsul la aceste exigențe îl reprezintă o strategie amplă de optimizare a prețurilor pentru client (CPO). Prin urmare, utilizarea unui instrument adecvat permite un nivel ridicat de automatizare, flexibilitate mai mare și o transparență ridicată. Mai mult, acest instrument poate conduce la o satisfacție mai mare a clienților și la costuri mult mai mici pentru companii. eSolutions a dezvoltat un instrument de pricing numit rupio care susține cel mai bine procesul de CPO.

RUPIO este așadar un instrument operațional de pricing, capabil să calculeze sute de mii de prețuri zilnic, în funcție de regulile personalizate stabilite pentru fiecare categorie de produse (sau chiar individual).

Prețurile sunt calculate pe baza unor seturi de reguli ce pot fi definite în funcție de obiectivul firmei (cota de piață/awareness/maximizarea profitului etc). Regulile de preț se pot aplica ținând cont de orice atribut al produsului.

Motorul de reguli permite implementarea mai multor strategii de pricing în funcție de obiectiv, distinct pe fiecare categorie de produs.
Ca rezultat, RUPIO vă ajută să câștigați un avantaj competitiv semnificativ.

Caracteristici de bază ale RUPIO:

  • Motor puternic de configurare a regulilor;
  • Pricing bazat pe reguli definite individual;
  • Se poate personaliza pentru a se potrivi oricărui proces de pricing;
  • Set cuprinzător de simulări;
  • Grad ridicat de automatizări și flexibilitate;
  • Management al rolurilor și drepturilor;
  • Integrarea ușoară și rapidă în sistemele existente.

eSolutions poate pune la dispoziția clienților și instrumente complementare de culegere a prețurilor competitorilor (ex: web crawlere) sau aplicații de scanare a codurilor de bare pentru colectarea prețurilor.

Pentru a vedea lista de completă a funcționalităților RUPIO, precum și a detaliilor tehnice, puteți accesa: www.esolutions.ro/rupio

Power Net Consulting – Seminarii: “Securizarea Serviciilor Electronice în Cloud-ul Privat” și “Inovații în guvernare prin intermediul soluțiilor de Cloud”

Pentru a susține informativ activitatea clienților săi, Power Net Consulting organizează periodic evenimente care pun în dezbatere și care își propun să răspundă întrebărilor curente din domeniul IT&C. Cele mai recente evenimente organizate de Power Net în 2014 au fost două seminarii a căror temă centrală a constituit-o Cloud-ul, prin prisma securității necesare unei astfel de tehnologii, dar și a aplicabilității acesteia în domeniul public.

Cu parteneri precum Huawei, Symantec, Oracle și CA Technologies, Power Net a urmărit să dea răspunsuri la provocările cu care se confruntă serviciile publice în mediul actual, să exploreze soluțiile ce trebuie luate în considerare atunci când se dorește o abordare Cloud, precum și modul în care riscurile de securitate trebuie abordate în mod adecvat.

În cadrul seminariilor s-a căutat nu numai expunerea teoretică a temelor recurente de securitate sau de aplicabilitate a Cloud-ului în sectorul public, dar și ilustrarea unor studii de caz concrete care să avertizeze utilizatorul asupra posibilelor probleme, precum incidentele recente “Red October” și “Mini Duke” din România.

“Ne dorim foarte mult să venim în sprijinul și ajutorul clienților noștri cu tehnologiile de ultimă oră și cu cele mai inovatoare soluții ce pot fi implementate, pentru a-și securiza mediul IT&C modern, pentru a-și consolida și proteja datele,” a declarat Eduard Dimitriev – Grădinescu, Director General, Power Net Consulting.

IMG_1919 PNC-107

Evolva Trend Consultant – Consultanță pentru finanțarea proiectelor din fonduri europene

Evolva Trend Consultant și-a propus ca prin activitatea pe care o desfășoară să contribuie la o absorbție cât mai mare a fondurilor nerambursabile prin sprijinirea dezvoltării pe plan regional a sectoarelor public și privat și îmbunătățirea climatului general de afaceri prin oferirea de servicii de consultanță profesioniste.

Portofoliul nostru de proiecte elaborate, respectiv implementate cu succes și clienții noștri adunați de-a lungul activității nostre demonstrează măsura în care obiectivul nostru a fost atins. Regăsiți mai jos o scurtă selecție a acestora:

Proiecte Evolva Trend Consultant

Rezolv IT – IT Single Point of Contact

Single point of contact este un serviciu RezolvIT prin care preluam de la client intreaga responsabilitate de a identifica si incheia contracte cu noi furnizori IT&C. Prin urmare, veti beneficiati intotdeauna de garantia celei mai bune alegeri facute, de obtinerea unor preturi avantajoase si de produse si servicii de calitate. Dar preluam si discutile cu alti furnizori (fie ca sunt parteneri RezolvIT, fie ca sunt ales de dumneavoastra) si astfel aveti un singur numar de contact pentru toate serviciile IT&C.

Cum fuctioneza ?

In urma solicitarii dvs., specialistii nostri in negociere identifica pe piata, oferta cea mai avantajoasa sub aspectul raportului calitate/pret. Daca furnizorul nu se regaseste deja in lista noastra de parteneri, firma noastra va stabili termenii si conditiile incheierii unui contract cu acesta. Firmei noastre ii va fi pus la dispozitie serviciul respectiv urmand ca acesta sa fie in continuare livrat catre dvs. Specialistii nostri vor monitoriza in permanenta calitatea serviciului pentru a corespunde nivelului de calitate stabilit contractual.

Economisiti astfel, timp si bani nemaifiind nevoie sa identificati noi furnizori, sa purtati discutii interminabile cu acestia, sa cautati responsabili pentru probleme care v-au afectat in vreun fel activitatea. Dispunem de parteneriate de incredere cu o multime de furnizori it&c in urma carora va putem oferi preturi pereferentiale pentru o paleta larga de produse si servicii.

Avantaje

Nimeni nu stie mai bine decat dvs. cat de complicat este sa conduceti o afacere. Nu este suficient doar sa faceti ceea ce stiti dvs. mai bine, sau sa vindeti serviciile si produsele pe care le oferiti, ci mai sunt o multime de lucruri administrative pe care trebuie sa le urmariti. Daca la asta mai adaugam si toti furnizorii cu care tineti legatura (telefonie, internet, gazduire web, dezvoltare aplicatii, depanari hardware/software si multi altii), numai ca sa negociati contractul cu ei va consuma mult timp, ce sa mai zicem daca pentru fiecare serviciu, o data la 3/6 luni, cautati minim 3 alte oferte competitive pe piata, sa va asigurati ca in continuare lucrati cu cel mai avantajos furnizor pentru compania dumneavoastra.

De cele mai multe ori aceste reevaluari nu se intampla din lipsa de timp. Este de inteles pentru ca puteti folosi tot acel timp sa faceti ceva construnctiv si profitabil pentru companie, ceva din care sa castigati mai multi bani. Totusi, din cand in cand, mai auziti de la un amic de o oferta la internet, la jumatate din pretul pe care il platiti dumneavoastra si cu capacitate de doua ori mai mare, sau o oferta mult mai avantajoasa la telefonia mobila. Poate doar atunci va puneti problema sa inlocuiti furnizorul.

Noi nu le cunoastem pe toate, si cu siguranta nu facem totul. Ceea ce cunoastem insa este piata IT, echipamentele, programele software si serviciile de comunicatii. Ce putem face este sa intermediem relatia dintre dumneavoastra si ei.

In loc sa pierdeti extrem de mult timp analizand ofertele furnizorilor din piata, noi putem face acest lucru in locul dumneavoastra. Oricum facem asta si suntem la curent cu toate noutatile si tehnologiile pietei it, cu cele mai bune oferte si cele mai avantajoase preturi. De ce sa nu o facem si pentru dumneavoastra?

 Rezolv IT – IT Single Point of Contact