Specialist achiziții publice




Ma.01.15

Cerințe

  • 1-3 ani experiență în domeniul achizițiilor publice (ca autoritate contractantă sau ca ofertant), de preferat în domeniul IT & C;
  • Cunoașterea legislației în vigoare privind achizițiile publice;
  • Familiarizat cu Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP);
  • Cunoștiinte în domeniul juridic constituie un plus;
  • Foarte bună utilizare a calculatorului, cu accent pe Microsoft Office;
  • Cunoașterea bună a limbii engleze;
  • Punctualitate, perseverență, lucru metodic, cu aptitudini în a sesiza detaliile;
  • Abilități de a respecta termene strânse pentru diverse proiecte, chiar simultane;
  • Creativitate, spirit de inițiativă, auto-motivare;
  • Experiență în realizarea de oferte în domeniul IT constituie un avantaj.

Responsabilități

  • Elaborarea sau urmărirea asigurării documentelor cerute de legislația în vigoare privind achizițiile publice;
  • Identificarea principalelor date ale procedurilor de achiziții publice existente pe plan local și extern;
  • Pregătirea dosarului pentru participarea la licitații;
  • Răspunde la solicitări de clarificări din partea comisiilor de evaluare;
  • Analiza documentelor de calificare pentru licitații, întocmirea checklistului aferent fiecărei licitații, întocmirea documentelor de calificare pentru licitații/finalizarea în termen a întregii oferte;
  • Integrarea diverselor module de ofertă, finalizarea ofertelor;
  • Colaborează cu și oferă suport echipelor de vânzari și tehnice.

Aplică aici